Site Overlay

De boeklancering van Surinaams koken met Jen

Op zaterdag 29 september 2018 was het dan zover:

Na maanden hard werken en ploegen was dan eindelijk het moment van mijn boeklancering.

Ik koos voor de locatie, Flavour Town in Amsterdam Zuid-oost.

In deze blogpost vertel ik meer over deze dag.

Om 03.00 uur stond ik op.

De kinderen sliepen nog.

Door vroeg op te staan had ik genoeg tijd om mezelf klaar te maken zodat ik om 09.00 uur kon vertrekken naar Amsterdam.

Tot 08.00 uur verliep mijn planning gesmeerd.

Doordat ik de kinderen gereed moest maken en ik nog van alles mee wilde nemen vertrok ik een half uur later dan verwacht.

Natuurlijk had ik in mijn planning rekening gehouden met een een eventuele vertraging.

Naast het boek dat ik in eigen beheer heb, koos ik er ook voor  om de styling zelf te doen.

Ik ben dichtbij mijzelf gebleven door met een aantal Eye catchers te werken.

Persoonlijk ben ik niet zo van kleine ballonen en teveel ”poepelepas”

Ik heb ervoor gekozen om als entree een ballonnen-boog te plaatsen.

Dit is geen gebruikelijke boog. Door met verschillende sizes te werken creëer je een mooi effect.

Ik vind het qua styling erg mooi gelukt.

Binnen was er een selfiewall aanwezig.

Ik ging voor een selfiewall van een iets groter exemplaar.

De selfiewall is de cover van het kookboek met daarbij de sponsoren van mijn journey.

De rijkgevulde goodiebags waren ook aanwezig als decor.

Raul Nijhorst heeft prachtige foto’s gemaakt.

Deze worden later nog toegevoegd aan dit artikel.

 

Nadat de ballonnen en selfiewall gereed waren kwam mijn dream-team.

De dames hebben mij supergoed geholpen.

Je kon  ze herkennen aan de shirtjes met opdruk.

Er waren heerlijke broodjes aanwezig van Brown & serve met beleg van Lufo.

Blezzi was aanwezig met de lekkerste welkomst drankjes.

 

Natuurlijk gingen de gasten naar huis met een goodiebag, mede mogelijk gemaakt door Lufo.

Deze goodiebag was enorm rijk gevuld. Denk hierbij aan marinade en kant en klare Lufo producten.

Wat deze goodiebag extra bijzonder maakte waren 2 dingen.

De goudwinkel plaatste in de grote goodiebags er ook een tasje in  in. In deze tasjes waren er allemaal namaak gouden diamantjes geplaatst.

In 1 tasje werd er een echte diamant geplaatst! Degene die deze diamant in het tasje zou hebben won naast de goodiebags een ring t.w.v. 130 euro mét een diamant.

 

Dit is mijn eerste artikel na mijn boeklancering.

Er zullen er meerdere volgen.

Zie dit als een korte samenvatting.

Er is nu heel veel werk aan de winkel dus jullie horen me heel snel.

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *